Orion cloud ERP Freelancers

Η ειδικά σχεδιασμένη έκδοση του Orion cloud ERP Freelancers αποτελεί μια ολοκληρωμένη, εύχρηστη και αξιόπιστη λύση μηχανογράφησης για ελεύθερους επαγγελματίες.

Το Orion cloud ERP Freelancers δίνει τη δυνατότητα στους ελεύθερους επαγγελματίες να κάνουν εγγραφή από μια έως τρεις ατομικές επιχειρήσεις και να δημιουργήσουν έως 5 χρήστες. Σε κάθε χρήστη δίνεται η δυνατότητα να ανατεθεί ένας γενικός ρόλος με βάση τις αρμοδιότητες που κατέχει. Οι διαθέσιμοι ρόλοι είναι αυτός του διαχειριστή (admin), του λογιστή και του συνεργάτη. Ο κάθε χρήστης θα έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένες λειτουργίες του ERP με βάση το ρόλο του. Ο διαχειριστής θα έχει την επιλογή να καθορίσει σε ποια modules θα έχει πρόσβαση ο κάθε χρήστης με αποτέλεσμα ο επαγγελματίας να διασφαλίζει ότι τα δεδομένα του θα είναι προσβάσιμα μόνο από εξουσιοδοτημένα άτομα, κάτι το οποίο παρέχει ασφάλεια και μειώνει τη περίπτωση λαθών.

Το Orion cloud ERP Freelancers προσφέρει απλουστευμένες λύσεις διαδικτυακής τιμολόγησης και λογιστικής διαχείρισης. Επίσης βοηθάει στον έλεγχο της ρευστότητα του επαγγελματία κάτι το οποίο συμβάλλει στην εύρυθμη εκτέλεση των καθημερινών λειτουργικών αναγκών του. Δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης του πελατολογίου και των ραντεβού με τις ενσωματωμένες λειτουργίες που παρέχονται απο CRM συστήματα. Επίσης διαθέτει module για την διαχείριση των προμηθευτών. Τέλος παρέχει λειτουργίες διαχείρισης των συνεργατών και των συμφωνιών που συνάπτει.

Το Orion cloud ERP Freelancers έχει αναπτυχθεί με τρόπο που να βοηθάει τον επαγγελματία να ακολουθήσει τον νέο κανονισμό GDPR της Ευρωπαικής ένωσης για τα προσωπικά δεδομένα.



Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Σας παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ηλεκτρονικά τιμολόγια εύκολα και γρήγορα και να τα αποστείλετε άμεσα στους πελάτες σας.

Λογιστική

Αποκτήστε πλήρη έλεγχο της λογιστικής κατάστασης της επιχείρησης σας. Σας δίνει πλήρη εικόνα για το τζίρο, τα έσοδα, τα έξοδα και τις φορολογικές σας υποχρεώσεις.

Ρευστότητα

Ελέγξτε με άμεσο και εύκολο τρόπο τη ρευστότητας σας. Σας βοηθάει να οργανώσετε τις καθημερινές υποχρεώσεις της επιχείρησης σας έχοντας πλήρη εικόνα της ρευστότητας της.

Πελάτες και Προμηθευτές

Διαχειριστείτε αποδοτικά το πελατολόγιο του γραφείου σας. Οι ενσωματωμένες CRM λειτουργίες θα σας βοηθήσουν να οργάνωσετε τα θέματα που αφορούν τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας και τους προμηθευτές σας.

Διαχείριση έργων

Οργανώστε καλύτερα την καθημερινότητα σας έχοντας πλήρη εικόνα και έλεγχο των έργων που αναλαμβάνετε. Καθορίστε το πλάνο για τα έργα σας και εξασφαλίστε την ομαλή ολοκλήρωση τους.

Συνεργάτες

Συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση των θεμάτων που αφορούν τους συνεργάτες σας όπως στις πληρωμές, στις συμφωνίες και στην αξιολόγηση τους.

Κόστος Ενοικίασης και αγοράς δικαιωμάτων χρήσης

Module Κόστος Αγοράς Κόστος Ενοικίασης
Ηλεκτρονική τιμολόγηση
Λογιστική διαχείριση και ρευστότητα
600 € 8 € / μήνα
Διαχείριση Πελατολογίου 350 € 4 € / μήνα
Διαχείριση προσωπικού 300 € 4 € / μήνα
Διαχείριση προμηθευτών 250 € 3 € / μήνα
Διαχείριση έργων 200 € 3 € / μήνα
Full package 1.700 € 22 € / μήνα

* Στις παραπάνω τιμές δε συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας λύσουμε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προιόντα μας.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τη κατάλληλη λύση για την επιχείρηση σας.

The Brain Pixels
Βασσιλίσης Όλγας 76
Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54643. Ελλάδα
P: (+30) 2313.010.606