Orion cloud ERP Hotel

Η ειδικά σχεδιασμένη έκδοση του Orion cloud ERP Hotels αποτελεί μια ολοκληρωμένη, εύχρηστη και αξιόπιστη λύση μηχανογράφησης για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού.

Το Orion cloud ERP Hotels δίνει τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες του χώρου να κάνουν εγγραφή από μια έως τρεις επιχειρήσεις και να δημιουργήσουν έως 20 χρήστες. Σε κάθε χρήστη δίνεται η δυνατότητα να ανατεθεί ένας γενικός ρόλος με βάση τη θέση που κατέχει μέσα στην επιχείρηση. Οι διαθέσιμοι ρόλοι είναι αυτός του διαχειριστή (admin), του λογιστή και του υπαλλήλου. Ο κάθε χρήστης θα έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένες λειτουργίες του ERP με βάση το ρόλο του. Ο διαχειριστής θα έχει την επιλογή να καθορίσει σε ποια modules θα έχει πρόσβαση ο κάθε χρήστης με αποτέλεσμα ο επιχειρηματίας να διασφαλίζει ότι τα δεδομένα της επιχείρησης του θα είναι προσβάσιμα μόνο από εξουσιοδοτημένα άτομα, κάτι το οποίο παρέχει ασφάλεια και μειώνει τη περίπτωση λαθών.

Το Orion Hotels προσφέρει απλουστευμένες λύσεις διαδικτυακής τιμολόγησης και λογιστικής διαχείρισης. Επίσης βοηθάει στον έλεγχο της ρευστότητας της επιχείρησης κάτι το οποίο συμβάλλει στην εύρυθμη εκτέλεση των καθημερινών λειτουργικών αναγκών της επιχείρησης. Δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης του πελατολογίου με τις ενσωματωμένες λειτουργίες που παρέχονται απο CRM συστήματα. Επίσης διαθέτει module για την διαχείριση των προμηθευτών. Τέλος παρέχει λειτουργίες human resources για τη διαχείριση του προσωπικού, των αδειών και των πληρωμών.

Το Orion Hotels έχει αναπτυχθεί με τρόπ οπου να βοηθάει τις επιχειρήσεις του χώρου να ακολουθήσουν τον νέο κανονισμό GDPR της Ευρωπαικής ένωσης για τα προσωπικά δεδομένα.



Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Σας παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ηλεκτρονικά τιμολόγια εύκολα και γρήγορα και να τα αποστείλετε άμεσα στους πελάτες σας.

Λογιστική

Αποκτήστε πλήρη έλεγχο της λογιστικής κατάστασης της επιχείρησης σας. Σας δίνει πλήρη εικόνα για το τζίρο, τα έσοδα, τα έξοδα και τις φορολογικές σας υποχρεώσεις.

Ρευστότητα

Ελέγξτε με άμεσο και εύκολο τρόπο τη ρευστότητας σας. Σας βοηθάει να οργανώσετε τις καθημερινές υποχρεώσεις της επιχείρησης σας έχοντας πλήρη εικόνα της ρευστότητας της.


Πελάτες

Διαχειριστείτε αποδοτικά το πελατολόγιο της επιχείρησης σας. Οι ενσωματωμένες CRM λειτουργίες θα σας βοηθήσουν να οργάνωσετε τα θέματα που αφορούν τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας.

Προμηθευτές

Συμβάλλει στην καλύτερη διαχείριση των προμηθευτών κάτι το οποίο θα σας γλιτώσει χρόνο και θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τις ανάγκες της επιχείρησης σας.

Προσωπικό

Συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση των θεμάτων που αφορούν το προσωπικό σας όπως στην μισθοδοσία, στις άδειες και στην αξιολόγηση τους.

Κόστος Ενοικίασης και αγοράς δικαιωμάτων χρήσης

Module Κόστος Αγοράς Κόστος Ενοικίασης
Ηλεκτρονική τιμολόγηση
Λογιστική διαχείριση και ρευστότητα
600 € 8 € / μήνα
Διαχείριση Πελατολογίου 350 € 4 € / μήνα
Διαχείριση προσωπικού 300 € 4 € / μήνα
Διαχείριση προμηθευτών 250 € 3 € / μήνα
Διαχείριση κρατήσεων 200 € 3 € / μήνα
Full package 1.700 € 22 € / μήνα

* Στις παραπάνω τιμές δε συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας λύσουμε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προιόντα μας.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τη κατάλληλη λύση για την επιχείρηση σας.

The Brain Pixels
Βασσιλίσης Όλγας 76
Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54643. Ελλάδα
P: (+30) 2313.010.606